متاریدینگ

آموزش و بررسی روش ها و ابزار تندخوانی

متاریدینگ

آموزش و بررسی روش ها و ابزار تندخوانی

سلام خوش آمدید

 

این مجموعه تمرینات برای تقویت نیمکره سمت چپ و نیمکره سمت راست مغز طراحی شده‌اند که باعث می‌شوند حافظه کوتاه مدت و بلند مدت و مخصوصاً تمرکز حواس شما افزایش یابد. در در این جا  تعدادی از تمرینات این قست را برایتان شرح می دهیم:

 

بازی سو دو کو:

 

 

این بازی در واقع سطرها و ستونهایی دارد که باید در هر سطر و هر ستون اعدادی از یک تا نه به ترتیبی گذاشته شود که نه در ستون خودش تکرار شده باشد نه در سطر خودش و نه در  بلوک خودش. این بازی بی نظیر شامل مراحل ساده، متوسط و سخت می‌باشد که سبب افزایش حضور ذهن و بالاتر رفتن توان محاسباتی و تقویت نیمکره چپ ذهن می‌گردد.

 

محاسبات معمولی اعداد:

 

 

این تمرین ساده و جذاب برای تقویت نیمکره سمت چپ مغز طراحی گردیده است که باعث قدرتمند شدن حافظه کوتاه مدت می‌شود و هر چه بیشتر این بازی را انجام دهید امتیاز شما به 100 نزدیک‌تر می‌شود. البته اگر امتیاز 100 را آوردید شما یک نابغه هستید.

بازی پیدا کردن حروف گم شده:

 

 

این بازی باعث افزایش حوزه دید و تمرکز می‌گردد و به طرز فوق‌العاده‌ای روی نیمکره سمت راست تأثیر مطلوب می‌گذارد و حافظه بلند مدت شما را تقویت می‌کند.

محاسبه ساده اعداد:
این تمرین یک بازی فوق‌العاده است. این تمرین باعث افزایش هوش و تمرکز می‌گردد که این بازی در واقع نتیجه تلاش‌های آقای دکتر کاواشیما می‌باشد که بعد از 20 سال تحقیق و پژوهش در زمینه اینکه چه تمرین‌هایی باعث فعال شدن و پویایی تمام مغز می‌شود طراحی شده و این تمرین در سرعت‌های بسیار بالا تمام قسمت‌های مغز، نیم کره راست و چپ مغز را تقویت می‌کند و باعث می‌شود که مغز خیلی سالم و شاداب بماند و باعث افزایش قدرت تمرکز، حافظه کوتاه مدت، بلند مدت و باعث نبوغ و خلاقیت بیشتر مغز می‌شود.

محاسبات درختی:

 

 

این تمرین نیز در واقع تمرکز حواس شما را نشانه رفته و به طور فوق‌العاده حواس شما را متمرکز می‌کند. از این بازی لذت ببرید و با بقیه دوستان و اعضای خانواده رقابت کنید.

تمرین به خاطر سپردن کلمات:

این تمرین با نشان داده کلمات بی ربط در سرعت‌های بالا و درخواست برای به یاد آوری آن‌ها باعث افزایش قدرت حافظه کوتاه مدت و بلند مدت و توانایی تصویر سازی ذهنی می‌گردد.

نرم افزار تاتات

نظرات (۸)

سلام
پس نرم افزار کجاس؟

پاسخ:
کاربر گرامی سلام
این تصاویر مربوط به نرم افزار خوب و ارزشمند "تاتات" است که قیمت آن حدود 70 هزارتومان است و به دلیل وجود قفل نرم افزار ، بدون خریداری امکان استفاده ندارد. البته این نرم افزار تا حد زیادی از نرم افزار خارجی "eyeQ" کپی برداری شده که ان شاء الله در آینده نزدیک به بررسی امکانات این نرم افزار و مشابه خارجی آن خواهیم پرداخت.
شما می توانید با مراجعه به سایت  www.tondkhani.com‏ آن را خریداری نمایید
brain training
  • ارسلان صابری
  • با سلام
    بخاطر نرم افزارهای که میکذارید ازمدیریت ودست اندر کاران بسیار متشکرم.
    در ضمن اگر در امکان دارد در مورد نرم افزار فوق هم من را راهنمایی کنید.
    پاسخ:
    سلام
    متشکرم
    راهنمایی در رابطه با کدام بخش نرم افزار ؟
    بادرود فراوان
    دوست گرامی من همه ی این نرم افزارهایی که چه در سایت خوب شما چه در سایت های دیگه در ارتباط با تند خوانی بوده رو دانلود کردم  وولی هیچکدومشون باز نمیشه .مشکل از سیستمم نیست .لطفا راهنمایی  ام کنید.
    با سپاس
    پاسخ:
    سلام
    بعد از خارج کردن از فایل فشرده اگر به طریقی که برای اجرای هر نرم افزار گفته شد ، عمل کردید و باز هم اجرا نکرد ، احتمالا ویندوز شما مشکل دارد. در سیستم دیگری امتحان کنید
    سلام
    نرم افزار رو در سایت پیدا نکردم....لطفا راهنمایی کنید
    با سلام
    قیمت نرم افزار تاتات در سایت زیر 36000 می‌باشد.

    http://www.ssmt.ir/view/8912/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA+%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C/%D9%86%D8%B1%D9%85+%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1+%D8%AA%D9%86%D8%AF%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C+%D9%88+%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D8%AA+%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8%D9%87

    سلام
    عکسها نمایش داده نمی شوند
  • رسول بهادران
  • با سلام
    کمال تشکر را دارم بخاطر اینهمه نرم افزار مفید خصوصا تندخوانی.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    طبقه بندی موضوعی
    آخرین نظرات