متاریدینگ

آموزش و بررسی روش ها و ابزار تندخوانی

متاریدینگ

آموزش و بررسی روش ها و ابزار تندخوانی

سلام خوش آمدید

این افزونه کم حجم و قدرتمند ، متن صفحات وب شما را شبیه نرم افزار های تندخوانی نمایش می دهد. این "خواننده ی متن" موجب افزایش سرعت مطالعه سایت های اینترنتی شده و توان شما را در تندخوانی مطالب بالا می برد.

(توضیح تصویری ، فیلم آموزشی و لینک دانلود در ادامه مطلب)

*****************

پس از نصب از طریق سایت addons.mozilla.org

آیکون زیر در سمت راست مرورگر فایرفاکس ظاهر می شود:

پس از کلیک بر روی آیکون ، پنجره زیر باز شده و آماده به کار می گردد:

 قابلیت های کلیدی 

1- تنظیم سرعت نمایش کلمات

2- بزرگ نمایی و کوچک نمایی فونت متن

3-بزرگ و کوچک کردن سطر ها

4-راه اندازی و توقف نمایش متن

5-بزرگ و کوچک کردن قالب پنجره

6-جابجا کردن خط شاخص

7-تغییر نمای صفحه و فونت متن

*************

دیدن فیلم آموزشی در آپارات

*************

دانلود با ذکر صلوات

نظرات (۱۲)

سلام و خسته نباشید گرم به خاطر تهیه این مطالب کم یاب و منحصر به فرد
می خاستم بدونم آیا چنین نرم افزاری برای فایل های پی دی اف هم وجود داره؟
اگه بود خیلی عالی می شد..
چون در تمامی نرم افزار هایی که باشون کارکردم نمیشه پی دی اف وارد کرد
تازه تبدیل پی دی اف به ورد هم که بعضی اوقات خیییلی سخته
بعضی پی دی اف ها به هیچ وجه تیدیل به ورد نمیشه
پاسخ:
علیکم السلام
تا کنون چنین موردی پیدا نکردیم.باز هم از کاربران گرامی درخواست می کنیم در این باره تلاش و همکاری کنند
متشکرم
سلام 
این نرم افزار بسیار عالی هست برای گوگل کروم googlechrom هم هست و
 شاید تازه اضاف شده است.
 می تونید برای اضافه کردن اون به فایر فاکس و گوگل کروم به سایت زیر مراجعه کنید.
منتهی هر کدام را با مرورگر مخصوص به خودش بروید تا راحت تر نصب بشه.
عالیه عالی بود یعنی ترکوندی حاجی 
من از این به بعد تمام تمرین های متاریدینگم رو با این انجام می دم.

پاسخ:
سلام
از همکاری شما متشکرم. موفق باشید
با speed reader میشه pdf وارد کرد ولی نه با نسخه ای که شما گذاشتید در سایت
این ویدیو رو ببینید https://www.youtube.com/watch?v=tb56gHrMpqI اگه این نسخه رو داشتید بذارید
دمت گرم اخوی خیلی حال دادی.همیشه سلامت باشی
سلام.خداقوت.لینک دانلود برای من باز نمیشه!لطف میکنین لینک دانلود برام ایمیل کنین؟ با تشکر از سایت توپتووون
با سلام
این افزونه را اینستال  کردم و فایرفاکس را هم ری استار کردم  در قسمت adds -on  فایر فاکس هست ولی  آیکون افزونه به فایرفاکس اضافه نشد

این مرور گرا چه قابلیتایی دارنو خبر نداشتیم .
حرف نداشت
خدا خیرتون بده
عالی بود مرسی
ممنون یه همچین افرونه ای واقعا می تونه کاربردی باشه ممنون از مطلب جالب تون
سلام عزیزم
من دانلود کردم تو قسمت افزون ها هم هست ولی توتولز بار نشون نمیده
نمیتونم ازش استفاده کنم
چه کنم؟

پاسخ:
سلام جانم
دیگه این از سوالات فنیه که من نمیتونم جواب بدم
قاعدتا اگر  فایرفاکس شما نسخه جدید باشه سمت راست بالا یک آیکون "کتاب" نشون میده...
  • حسین شیرخانی
  • من از مرورگر موزیلا فایر فاکس فارسی استفاده میکنم ولی اصلا به سایت موزیلا منتقل نمیشم!
    چیکار کنم؟
  • سید مجتبی رحمانی
  • سلام علیکم
    از این افزونه ها برای ورد هم دارید 
    یا این نرم افزار توی ورد هم کار میکنه؟ اگه کار میکنه چطوری باید فعال بشه؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    طبقه بندی موضوعی
    آخرین نظرات