متاریدینگ

آموزش و بررسی روش ها و ابزار تندخوانی

متاریدینگ

آموزش و بررسی روش ها و ابزار تندخوانی

سلام خوش آمدید

ذهن انسان در زمان های کوتاه و مکرر بسیار متمرکزتر از زمان های طولانی عمل می کند. بنابراین حتی اگر فقط ده دقیقه برای درس خواندن فرصت دارید آن را به فواصل زمانی کوتاه تر تقسیم کنید همچنین بهتر است پس از هر ده دقیقه درس خواندن به خودتان استراحت دهید.

از آن جا که مغز انسان به منظور ساخت پروتئین و تجزیه نیرو به زمان نیازمند است این روش کارایی بسیاری دارد زمان استراحت به مغز فرصت جذب آموخته ها را می دهد در مقابل درس خواندن برای مدت زمان طولانی نه تنها کسالت آور است بلکه باعث خستگی، ایجاد استرس و گیج شدن می شود. در نتیجه قدرت یادگیری را کاهش می دهد.

اگر زمان شما اجازه می دهد به منظور تجدید قوا، یک روز کامل را به استراحت بگذرانید. با این کار ممکن است احساس عذاب وجدان کنید و مرتباً با خود بگوئید باید امروز را هم درس می خواندم و زمان گرانبهایی را که به استراحت تخصیص داده اید با استرس سپری کنید.

در این حالت مغز اطلاعات جدید را جذب نمی کند. گاهی یک روز را به فراغت بگذرانید و احساس بدی از درس نخواندن خود نداشته باشید.

نظرات (۱)

سلام
بببخشید چه قدر استراحت کردن در بین درس خوندن کافیه؟؟؟؟؟؟
و خیلی ممنونم بابت تمام مطالب وب
اللهم صل علی محمد و ال محمد

پاسخ:
سلام.هر 45 تا 60 دقیقه مطالعه ، 10 تا 15 دقیقه استراحت لازم داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات