متاریدینگ

آموزش و بررسی روش ها و ابزار تندخوانی

متاریدینگ

آموزش و بررسی روش ها و ابزار تندخوانی

سلام خوش آمدید

شما عملاً دارای ظرفیتی نامحدود برای یادگیری و کسب مهارت های بیشتر در رشته انتخابی خود هستید. توانایی های ذهنی و ذکاوت شما به حدی است که اگر تمام باقی مانده عمر خود را هم صرف یادگیری و کسب مهارت ها کنید. هرگز نخواهید توانست از تمام این ظرفیت استفاده کنید. شما تواناتر از آن هستید که برایتان قابل تصور باشد. با به کارگیری نیروی ذهنی تان در شرایط مختلف، مانعی نیست که برطرف نشود، مسئله ای نیست که حل نگردد و هدفی نیست که قابل دسترسی نباشد.

ذهن شما مانند عضله است که رشد آن به فعالیت بستگی دارد. همانطور که باید عضلات خود را تحت فشار قرار دهید تا رشد کنند، عضلات ذهنی خود را نیز باید برای قوی شدن به کار گیرید. جالب اینکه هر چه بیشتر بیاموزید، قدرت یادگیری شما بیشتر می شود. درست مانند اینکه هر چه بیشتر یک ورزش یا بازی را تمرین کنید در آن بهتر می شوید. هرچه بیشتر وقت خود را صرف یادگیری مادام العمر کنید، یادگیری آسان تر می شود. رهبران همیشه در حال یادگیری هستند. یادگیری مستمر، کلید موفقیت در قرن بیست و یکم است. یادگیری مادام العمر حداقل شرط موفقیت در هر رشته ای است. همین امروز تصمیم بگیرید که دانشجوی حرفه خود بشوید و برای بقیه عمر به آموختن و بهتر شدن ادامه دهید.

سه کلید برای موفقیت در یادگیری مادام العمر وجود دارد:

۱) هر روز به مدت ۳۰ الی ۶۰ دقیقه در رشته خود مطالعه کنید . مطالعه برای ذهن به منزله ورزش برای بدن است. کتاب خواندن به مدت یک ساعت در روز، یعنی خواندن یک کتاب در هفته که بالغ بر خواندن ۵۰ کتاب در سال و ۵۰۰ کتاب طی ده سال می شود. اگر شما یک کتاب در هفته بخوانید، نسبت به یک فرد متوسط که یک کتاب در سال می خواند، برتری شگفت انگیزی در رشته خود پیدا خواهید کرد. تنها صرف یک ساعت برای مطالعه روزانه، شما را به داناترین و شایسته ترین فرد با بالاترین درآمد در حرفه خودتان تبدیل می کند.

۲) هنگام رانندگی به برنامه های صوتی گوش کنید. به طور متوسط هر فرد بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ ساعت در سال در پشت فرمان اتومبیل می نشیند. این زمان معادل ۱۲ الی ۲۴ هفته کاری ۴۰ ساعته، یا بین ۳ تا ۶ ماه زمان کاری و معادل یک یا دو ترم تمام وقت دانشگاهی است! اتومبیل خود را یه یک وسیله آموزشی یا دانشگاه سیار تبدیل کنید. هرگز اجازه ندهید موتور اتومبیل روشن باشد بدون اینکه به یک برنامه آموزشی گوش دهید. بسیاری از مردم با معجزه یادگیری از طریق برنامه های صوتی میلیونر شده اند. به همین دلیل آموزش صوتی را اغلب بزرگترین جهش آموزشی پس از اختراع چاپ می دانند.

۳) تا حد امکان در هر دوره و سمینار مفیدی که در رشته شما برگزار می شود شرکت کنید. ترکیب مطالعه، گوش دادن به برنامه های صوتی و شرکت در سمینارها با یکدیگر باعث صرفه جویی صدها ساعت، هزاران دلار و سال ها کار سخت در جهت دست یابی به سطح استقلال مالی می شود. تصمیم بگیرید از امروز برای تمام عمر، یک دانشجو باشید .  این تصمیم تاثیر شگفت انگیزی در زندگی حرفه ای شما خواهد داشت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات