متاریدینگ

آموزش و بررسی روش ها و ابزار تندخوانی

متاریدینگ

آموزش و بررسی روش ها و ابزار تندخوانی

سلام خوش آمدید

Daily Brain Training  از معدود نرم افزارهای تمرینهای فکری که می توان با استفاده منظم از آن بخشی از حافظه، قدرت تمرکز و سرعت عکس العمل را بهبود بخشید.

 

دانلود (+پسورد)در ادامه مطلب

 

امکانات نرم افزار:

 Daily Brain Training به منظور استفاده همزمان توسط ۴ فرد مختلف طراحی گردیده است. در ابتدای اجرای نرم افزار ابتدا باید در مکانهایی که با empty مشخص گردیده یک نام برای کاربر یا کاربران فرضی وارد نمود. پس از آن می توانیم با انتخاب daily training از منوی سمت چپ وارد مرحله انتخاب نمرین مورد نظر گردیم.

 

در مجموع ۷ تمرین مختلف به منظورهای مختلف در نرم افزار در نظر گرفته شده است که عبارتند از:

Operative Symbol که طی آن باید به سرعت رابطه ریاضی بین ۳ عدد نشان داده شده را با کلیک بر روی آپراتورهای ضرب، تقسیم، جمع و تفریق مشخص نمود.

این تمرین جهت افزایش قدرت محاسبات ذهنی بسیار مفید می باشد.

  Numbers memory در این تمرین یک جدول ۵ در ۵ از اعداد ۲ رقمی برای مدت ۲ دقیقه به کاربر نشان داده می شود و پس از آن کاربر باید بتواند همان اعداد را در جدولی مشابه وارد نماید.استفاده از این تمرین جهت بهبود در حافظه برای حفظ و نگه داری اعداد می باشد.

  Top number  که طی آن کاربر باید بتواند به سرعت  از بین اعداد نشان داده شده در صفحه بزرگترین آن را توسط موس مشخص نماید.این تمرین جهت بهبود در سرعت انتقال و افزایش حافظه عددی و بینایی طراحی گردیده است.

  Graphics memory  در این تمرین چند شکل مربع از ستاره، دایره، مربع، و . . .  در داخل جدولی و با رنگهای مختلف نمایش داده می شود.

تمرین کننده باید بتواند پس از تماشای چند لحظه ای جدول فوق،شکل نمایش داده شده بصورت منفرد را در  مکان صحیح خود در جدول قرار دهد. این تمرین جهت سنجش و تقویت حافظه گرافیکی طراحی گردیده است.

  Time  calculation  در این تمرین که به منظور سنجش  قابلیت تخمین زمان طراحی گردیده باید اختلاف زمانی بین دو ساعت نمایش داده شده را در text box   سمت راست وارد نماییم. برخلاف ظاهر آسان،این تمرین یکی از مهمترین و کاربردیترین تمرینات این مجموعه می باشد که شاید در زندگی روزمره  کاربرد فراوان داشته باشد.

  Instant memory  در این تمرین که به منظور بالا رفتن سرعت انتقال طراحی گردیده اعداد متوالی در جدولی نمایش داده می شود که پس از چند لحظه کاربر باید بتواند همان اعداد را به ترتیب در جدول وارد نماید.

 

و نهایتا rockpaper scissors  که دیگر بینیاز از توضیح و همان سنگ کاغذ قیچی قدیمی می باشد.

  کلیه تمرین ها مطابق اصول و روش های شناخته شده روانشناسی طراحی گردیده و نتیجه هر مرحله نیز چه به صورت مجرد و چه در مجموع قابل مشاهده می باشد.

توجه داشته باشید که این نرم افزار گر چه ممکن است در ابتدا به صورت بازی سرگرم کننده ای به نظر اید ولی در صورت مداومت در تمرین ها به مرور زمان توانایی های ذهنی فرد تمرین کننده افزایش می آبد و این هم در پژوهشهای روانشناسی اثبات گردیده و هم ادعای توسعه دهنده نرم افزار می باشد.

دانلود

رمز فایل:

metareading.blog.ir

ابتدا فایل را به هارد خود انقال دهید ، سپس باز نموده و اجرا نمایید

نظرات (۶)

سلام
پسوورد زیپ رو نداریم
پاسخ:

سلام .

رمز فایل:

metareading.blog.ir

سلام و تشکر از مطالب خوبتون
پسورد فایل زیپ رو میشه بفرستین
پاسخ:

سلام .متشکرم

رمز فایل:

metareading.blog.ir

ابتدا فایل را به هارد خود انقال دهید ، سپس باز نموده و اجرا نمایید

دوست عزیز این فایل ویروس داره
پاسخ:
کاربر گرامی
مشکلی از این فایل نیست
بعضی از  آنتی ویروس ها نرم افزار Daily Brain Training را به عنوان ویروس می شناسند!
با سلام
برا من اجرا نمیشه
سلام برا منم اجرا نمیشه
سلام برا منم اجرا نمیشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات