متاریدینگ

آموزش و بررسی روش ها و ابزار تندخوانی

متاریدینگ

آموزش و بررسی روش ها و ابزار تندخوانی

سلام خوش آمدید

نرم افزار AceReader Pro ابزار قدرتمندی است که به تمام گروه های سنی در زمینه ی تندخوانی و افزایش مهارت های چشمی در خواندن کمک می کند.

این نرم افزار شامل 3 ابزار در این زمینه می باشد:
training tool به کاربر کمک می کند که به یک خواننده ی ماهر در زمینه ی متون آفلاین و آنلاین تبدیل شود.
Assessment tool به منظور سنجش سطح خواندن شما می باشد.
Online reading tool به منظور افزایش مهارت های خواندن به صورت آنلاین می باشد.


برای استفاده از این برنامه 3 روش مختلف وجود دارد:

Course Mode ،Menu Mode و Expert Mode.
Course Mode شما را از طریق پروسه های آموزشی خود میزان هدایت می کند. Menu Mode به شما امکان انتخاب فعالیت های دلخواه از طریق منو می دهد.
Expert Mode این امکان را برای شما فراهم می کند تا از طریق بارگذاری آیتم های مورد نظرتان از کلیپ بوردها و یا سند، کنترل همه جانبه ای روی آنها داشته باشید، همچنین به شما اجازه می دهد تا display mode ها و تنظیمات سرعت را به صورت دستی تنظیم و تغییر دهید این حالت به کارمندان کمک می کند با کمترین حرکت چشم بتوانند به راحتی یک متن را روخوانی کنند. قابلیت Text-To-Speech به کارمندان شما امکان شنیدن ایمیل، فایل های پی دی اف و ... به جای خواندن از روی آن ها می دهد.
فعالیت های آموزشی در این نرم افزار شامل، تست های مربوط به زمانی که طول می کشد تا یک متن را بخوانید، بازی های سرگرم کننده به منظور تمرینات چشم، تمرینات دریل و ... می باشد. تمام این قابلیت ها به بهبود خواندن و افزایش کارایی کارمندان شما کمک می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AceReader Pro/Pro Deluxe Plus:
- افزایش مهارت های خواندن و سنجش سطح روخوانی از نظر سرعت و دقت
- ابزار تصویر افکنی سریع به منظور سنجش حافظه و توجه
- افزایش مهارت های خواندن آنلاین و آفلاین
- خواندن از طریق کمترین جابه جایی چشم
- قابلیت تغییر سایز متن و رنگ پس زمینه به منظور افزودن سرعت روخوانی
- ابزار Flash Card Game به منظور یاد آوری آیتم های آموزش
- قابلیت تنظیم پیغام های نمایش سرعت برای هر برنامه ی دلخواه
- نرم افزاری به منظور افزایش قابلیت های خواند زبان های بیگانه
- افزایش مهارت خواندن زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم
- تمرینات چشمی به منظور حرکت از چپ به راست یا از بالا به پایین
- و ...

دانلود

رمز فایل:

metareading.blog.ir

نظرات (۱۱)

  • غلامرضا سلطانی
  • سلام

    دوست خوبم ارزومندم سال زیبایی داشته باشی

    لطفا به من هم سرر بزن راستی میتونی لینک این پستتم در وب من ثبت کنی تا بازدیدکنندگان سایت من از این طریق وارد سایتت بشن

    در ضمن میتونی مطالب امروز دنیای وب را در وب به یکجا ببینی

    http://wikilinkes.ir/page/help

    سلام. لطفا بفرمایید که این نرم افزار آزمایشیه یا دائم.چون من دانلود و نصب کردم ولی روی یکی از تمرینات پیشرفته کلیلک کردم و بعدش بمحض اینکه می خواستم نرم افزار را باز کنم پیغام می آمد که مدت دوره آزمایشی تمام شده. در ضمن آیا شبیه نرم افزار  eyeQ   هست یا نه چون من نرم افزار اخیر را دارم.
    پاسخ:
    سلام
    کرک نرم افزار را نصب کنید (به طرزی که در راهنما آمده) دائمی می شود
    بله تا حدودی شبیه به هم هستند
    سلام خسته نباشید
    من نصبش کردم ولی باز نمیشه و این ارور رو میده
    access violation at ox77e815ee
    program terminated
    سلام ممنون از وب کاملتون!
     میشه نرم افزار های تند خوانی فارسی هم برای دانلود بذارید. یا نر م افزار هیی که چند زبانی هستند.
    ممنون.
    پاسخ:
    سلام
    متشکرم
    اگه به دستمون رسید چشم
    salam..khaste nabashid...in cracko ke bayad nasb konam rahnamash kojast????mamnon misham komakam konin...
    پاسخ:
    سلام
    داخل همان فایل که دانلود کردید موجود است
    سلام
    ازتون خیلی ممنونم.
    میخوام نصبش کنم این ارور رو میده
    access violation at ox77e815ee
    program terminated

    باید چیکار کنم؟ ویندوزم 7 است.
    سلام.
    فقط باید بگم متشکرم
    عالیییییییییییی بوووووود
    سلام ممنون از وبلاگتون خیلی عالیه ببخشید من برنامه رو نصب کردم اما اما usernameو پسورد می خواد لطفا راهنمایی کنید.
    پاسخ:
    سلام. تشکر
    هر چی بزنید فرق نداره
    سلام و خدا قوت. چطوری متنی رو وارد نرم افزار کنم؟
  • محمد شهریاری
  • سلام.این لینک نسخه ده این برنامه هست که پایین قرار میدم.فقط راهنماییم کنین که چه طور میتونم در قسمت Course Mode برنامه که حالت آموزشی به صورت گام به گام داره متن فارسی وارد کنم؟خودک حدش میزنم که از قسمت Admin باید باشه ولی نمیدونم دقیقا به چه شکل.ننمون میشم اگه راهنمایی کنین که حسابی دیگه گیج شدم.سپاس
    لینک نسخه ده:
    http://www.dl.ir-dl.com/user13/May.2014/AceReader.Elite.v10.0.4.www.IR-DL.com.rar
    پاسخ:
    سلام
    امکان وارد کردن فارسی در این قسمت نیست!
  • نرگس برزنونی
  • سلام... ببخشید زبان فارسی هست یا انگلیسی؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    طبقه بندی موضوعی
    آخرین نظرات