متاریدینگ

آموزش و بررسی روش ها و ابزار تندخوانی

متاریدینگ

آموزش و بررسی روش ها و ابزار تندخوانی

سلام خوش آمدید

فراگرفتن هر چیز که علاقه ای به آن ندارید مشکل است و مشکل تر از آن این که مجبور باشید این آموخته ها را برای مدتی طولانی در حافظه خود نگهدارید. اگر قرار باشد مطلبی را فرا بگیرید اول سعی کنید خود را به آن علاقه مند کنید، به خاطر داشته باشید که هرچه خود را به موضوعی نزدیکتر کنید و مطالب بیشتر درباره آن بدانید، به آن بیشتر علاقه مند می شوید.
وقتی به دلایلی مجبور هستید دروسی را که هیچ علاقه ای به آن ها ندارید بیاموزید، بهتر است مرتباً فواید آموختن آن درس را به خود تلقین کنید.
همچنین در یادگیری هر مطلبی، توجه کردن و تمرکز دادن روی نکات اصلی الزامی است. تسلط به تمام جزییات یک موضوع غیرممکن است.
کسی که بخواهد همه چیز را در حافظه خود نگاه دارد، سرانجام سرگردان شده و بخش عمده ای از دانستنی های خود را فراموش می کند. هر کتاب یا جزوه ای را که می خوانید، به این موضوع پی می برید که بسیاری از مطالب آن کتاب یا جزوه را از پیش می دانسته اید. برای یاد گرفتن هر چیزی باید آن را بیاموزیم و برای آموختن آن باید به آن دقت کنیم که اگر حواس و توجه ما در حین مطالعه دایماً به جای دیگری باشد، یادگیری و به خاطر سپردن مطالب کار ساده ای نخواهد بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات