متاریدینگ

آموزش و بررسی روش ها و ابزار تندخوانی

متاریدینگ

آموزش و بررسی روش ها و ابزار تندخوانی

سلام خوش آمدید

نرم افزار Brain Training Beginners که برخی آن را نرم افزار تمرین مغز نیز می نامند باعث تحرک و فعالیت سلول های خاکستری مغز می شود. این سلول ها معمولا فعالیت آنچنانی ندارند از همین رو اکثر افراد جامعه از ضریب هوشی متوسط و پایینی برخوردارند. اما این نرم افزار با تحریک این سلول ها باعث افزایش فعالیت آنها می شود که نتیجه ی آن بالا رفتن ضریب هوشی در افراد می باشد. این نرم افزار از دو بخش مختلف تشکیل شده بخش اول شامل مجموعه آموزش هایی است که در طول روز و هفته به افراد داده می شود تا آنها را برای تمرین هایی که قرار است در پایان آموزش ها از آنها گرفته شود آماده کند و  بخش دوم شامل مجموعه تمرین ها و مسائلی است که انجام آنها باعث تحریک سلول های خاکستری و افزایش فعالیت مغز انسان میگردد. در واقع این برنامه شامل مجموعه نرم افزارها و بازیهایست که همگی زیر نظر مختصصان مغز و اعصاب تهیه شده که باعث افزایش ضریب هوشی میگردند. برخی از بازیهای این مجموعه عبارتند از جدول کلمات ، انواع پازل ، جدول اعداد ، یافتن رنگ ، تست املا ، سودوکو و بسیاری از تمرینات دیگر که همگی در روند تقویت هوش تاثیر بسیار زیادی دارند. همچنین پس از پایان تمرین در طول روز ، هفته و یا سال نرم افزار نموداری را در اختیارتان قرار میدهد که در آن نقاط ضعف و پیشرفت مغز شما به صورت دقیق مورد برسی و تحلیل قرار داده شده است. بعلاوه در این برنامه قسمت دیگری برای مقایسه ضریب هوشی بین افراد قرار گرفته که می توانید از آن برای مقایسه ضریب هوشی خود با سایر اعضای خانواده و دوستان استفاده کنید. این مجموعه شامل سه سطح مختلف مبتدی ، متوسط و پیشرفته می باشد. این بسته نرم افزار نسخه مبتدی Beginners است .

توجه :
برای نصب این نرم افزار پس از استخراج فایل ISO از درون فایل فشرده، آنرا با کمک نرم افزارهای رایت دیسک بر روی سی دی رایت نمایید و یا با کمک درایو مجازی اقدام به اجرای آن نمایید.

دانلود Brain Training Beginners


دانلود نرم افزار ساخت درایو مجازیVirtualCloneDrive.exe

-برای دانلود نرم افزار نسخه پیشرفته Advance اینجا را کلیک کنید.

-برای دانلود نرم افزار نسخه متوسط Deluxe اینجا را کلیک کنید.

منبع : www.rasekhoon.net

نظرات (۸)

  • مسعود زینیوند
  • سایتتون از همه لحاظ عالیه همین طور ادامه بدین
    پاسخ:
    از لطف شما متشکریم
    سلام 
    از اینکه سایت شما رو دیدم خیلی خوشحال شدم  کلاس ابتدایی آقای فراهانی رو رفتم اما از مشغله زیاد نتونستم ادامه بدم ولی با سایت شما امیدوار شدم با هم از زحمات شما بسیار سپاسگزارم در پناه حضرت حق باشید موفقیت شما را از خدای متعال خواستارم. یا علی

    پاسخ:
    علیکم السلام
    علی یارتون
    موفق و پیروز باشید
  • سید رامین موسوی
  • با سلام و عرض خسته نباشید خدمت استاد گرامی
    من این دو تا برنامه رو دانلود کردم ولی بلد نیستم چطوری درایور مجازی درست کنم وچطور برنامه را هک کنم
    بعد از در اوردن از زیپ فایل اصلی 12 مگ بود ولی من حدود 90 مگ دانلود مکردم
    بعد از کلیک کردن روی فایل اصلی نصب شد ولی 43 روزه است و هیچ فایل کرکی وجود ندارد در زیپ
    لطفا من را راهنمایی کنید
    با تشکر
    سلام
    داداش! بابت همه مطالب مفیدت خیلی متشکرم خدا بحق رسول الله و اهل بیت، حسابی خیرت بده!
    یاخق
    پاسخ:
    علیک سلام
    الهی....
    سلام. میخواستم بدونم میشه در این نرم افزار متن فارسی را جایگزین کنم

    سلام من فایل رو دانلود کردم الان با چه برنامه ای از حالت فشرده خارج کنم 
  • هونام سنگ
  • سلام واقعا مطالب خوبی ارائه دادی دستتون درد نکنه.
    سلام
    خیلی ممنون از وبلاگتون
    من این برنامه رو می خوام نصب کنم تو ویندوز 10 وسط برنامه ارور میاره می گه یه چیزی برای نصب نیازه که کامپیوتر شما نداره.
    فریم ورک 2 لازم داره؟
    ویندوز تن که همه ی نسخه های فریم ورک رو داره
    به نظرتون چرا ارور می ده؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    طبقه بندی موضوعی
    آخرین نظرات