متاریدینگ

آموزش و بررسی روش ها و ابزار تندخوانی

متاریدینگ

آموزش و بررسی روش ها و ابزار تندخوانی

سلام خوش آمدید

نرم افزار Brain Training Advanced که برخی آن را نرم افزار تمرین مغز نیز می نامند باعث تحرک و فعالیت سلول های خاکستری مغز می شود. این سلول ها معمولا فعالیت آنچنانی ندارند از همین رو اکثر افراد جامعه از ضریب هوشی متوسط و پایینی برخوردارند. اما این نرم افزار با تحریک این سلول ها باعث افزایش فعالیت آنها می شود که نتیجه ی آن بالا رفتن ضریب هوشی در افراد می باشد. این نرم افزار از دو بخش مختلف تشکیل شده بخش اول شامل مجموعه آموزش هایی است که در طول روز و هفته به افراد داده می شود تا آنها را برای تمرین هایی که قرار است در پایان آموزش ها از آنها گرفته شود آماده کند و  بخش دوم شامل مجموعه تمرین ها و مسائلی است که انجام آنها باعث تحریک سلول های خاکستری و افزایش فعالیت مغز انسان میگردد. در واقع این برنامه شامل مجموعه نرم افزارها و بازیهایست که همگی زیر نظر مختصصان مغز و اعصاب تهیه شده که باعث افزایش ضریب هوشی میگردند. برخی از بازیهای این مجموعه عبارتند از جدول کلمات ، انواع پازل ، جدول اعداد ، یافتن رنگ ، تست املا ، سودوکو و بسیاری از تمرینات دیگر که همگی در روند تقویت هوش تاثیر بسیار زیادی دارند. همچنین پس از پایان تمرین در طول روز ، هفته و یا سال نرم افزار نموداری را در اختیارتان قرار میدهد که در آن نقاط ضعف و پیشرفت مغز شما به صورت دقیق مورد برسی و تحلیل قرار داده شده است. بعلاوه در این برنامه قسمت دیگری برای مقایسه ضریب هوشی بین افراد قرار گرفته که می توانید از آن برای مقایسه ضریب هوشی خود با سایر اعضای خانواده و دوستان استفاده کنید. این مجموعه شامل سه سطح مختلف مبتدی ، متوسط و پیشرفته می باشد. این بسته نرم افزار نسخه  پیشرفته Advanced است .

توجه :

برای نصب این نرم افزار پس از استخراج فایل ISO از درون فایل فشرده، آنرا با کمک نرم افزارهای رایت دیسک بر روی سی دی رایت نمایید و یا با کمک درایو مجازی اقدام به اجرای آن نمایید.

دانلود Brain Training Advanced


دانلود نرم افزار ساخت درایو مجازیVirtualCloneDrive.exe

-برای دانلود نرم افزار نسخه مبتدی Beginners  اینجا را کلیک کنید.

-برای دانلود نرم افزار نسخه متوسط Deluxe اینجا را کلیک کنید.

منبع : www.rasekhoon.net

نظرات (۷)

سلام ممنون از زحمات بی دریغ شما دوستان گرامی
دانلود سطح پیشرفته این نرم افزار کافیه؟‌ یا باید از مبتدی شروع کنیم ؟

پاسخ:
سلام
متشکرم
بله ولی برای افراد کم سن و سال و کسانی که فعالیت ذهنی کمتری داشته اند ، مبتدی بهتر است
سلام
لینک مشکل داره اگه میشه پیگیریش کنید.
با این حساب ماها که دانشجو هستیم از سطح پیشرفته شروع کنیم؟؟!
پاسخ:
سلام
لینک تصحیح شد.
این سطح بندی به تحصیلات مرتبط نیست . به آمادگی ذهنی بستگی دارد!
آقا لینک هنو مشکل داره ها!!
پیگیریش کنین ممنون میشم
با کوله باری از تشکر
پاسخ:
لینک ها تصحیح شد
موفق باشید
salam khaste nabashid...bazam, nokare hamatonam darbast...in bazie missiing letteresh chetorieeeee??????rahnamaei konid lotfan
agha in baziee missing letteresh chetorieeee...ye rahnamaeiii konid lotfan.mamnon
سلام
الان این برنامه رو دانلود کردم
فقط میتونم بگم عالی عالی 
ازتون کمال تشکر رو دارم خیلی برنامه عالی است 
ممنون
پاسخ:
سلام
الحمدلله
موفق باشید
لطفا یک نرم اقزار که رتبه ای برتر داشته باشد مثل eyeqy یا حتی برخی از نرم افزار های دارای سفارش از سوی شرکت های برتر و البته این نرم افزار عالیه است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات