متاریدینگ

آموزش و بررسی روش ها و ابزار تندخوانی

متاریدینگ

آموزش و بررسی روش ها و ابزار تندخوانی

سلام خوش آمدید

نسخه ای دیگر از سری نرم افزار های ورزش ذهن دکتر کاواشیما که تمریناتی جهت ورزش قسمت های مختلف مغز(لوب پیشانی ، لوب آهیانه ای و لوب گیجگاهی) ارائه داده و در پایان سن مغز شما را تخمین می زند.

*********************************************

تمرینات لوب پیشانی :

(کارکرد لوب پیشانی: محتوای شخصیتی ، چاره‌یابی ، هیجانات ، تمرکز ، داوری ، سخن گفتن و حرکات ارادی)

*********************************************

تمرینات لوب گیجگاهی :

(کارکرد لوب گیجگاهی: ذخیره حافظه جدید، پردازش اطلاعات حواس شنوایی و بینایی ، درک زبان و سازماندهی)

*********************************************

تمرینات لوب آهیانه ای:

(کارکرد لوب آهیانه ای: حس بساوایی، ادراک فضایی، ادراک دیداری، احساس درد ، بازشناسی اندازه‌ها، رنگ و أشکال از یکدیگر )


توجه :
برای نصب این نرم افزار پس از استخراج فایل ISO از درون فایل فشرده ، آن را با کمک نرم افزارهای "رایـت دیسـک" بر روی سی دی رایت نمایید و یا با کمک درایو مجازی اقدام به اجرای آن نمایید.

دانلود با ذکر صلوات (حجم: 126mb )

رمز : metareading.blog.ir

دانلود نرم افزار ساخت درایو مجازیVirtualCloneDrive.exe

با تشکر از کاربر گرامی جناب آقای "محمد صادق" که در تهیه این نرم افزار با ما همکاری کردند.

نظرات (۳۹)

دست گلتون درد نکنه
هنوز دان نکردم اما حتما چیز خوبیه
سلام ، ممنون از نرم افزاری که گذاشتین ولی من اونا دانلود کردم هر کاری میکنم باز نمیشه ازم پسورد میخواد.باید چطور نرم افزار را باز کرد؟؟

پاسخ:
سلام
پسورد فایل فشرده را آورده ایم! نرم افزار را با درایو مجازی باز کنید ، نیاز به پسورد ندارد!
من virtual ام باز نمیشه میگه trail اش تمام شده باید برنامه رو بخرم باید چکار کنم؟
پاسخ:
از نرم افزار VirtualCloneDrive.exe داخل همین صفحه استفاده کنید
یه سواله دیگه هم دارمچرا در  نرم افزار قبلی دکتر کا واشیما مراحل بعدی unlook نمی شه واز مرحله اول جلوتر نمی رود؟
پاسخ:
باید هر روز کار کنید و امتیازات لازم را کسب کنید تا باز کند
موفق باشید
من هر دو رو نصب کردم ولی نمی دونم چرا وقتی روی برنامه کاواشیما کلیک می کنم باز نمی کنه یا اینکه نمی دونم چه جوری از درایو ایجاد شده استفاده کنم . کلا از این کارای کامپیوتری خیلی سر در نمی یارم لطفا یه توضیح کامل بدید. ضمنا بگم سایت خیلی عالی ای دارید . خدا حفظتون کنه.
پاسخ:
روی درایو مجازی راست کلیک کنید
گزینه virtual cloneDrive را انتخاب و از آنجا  mount...  را انتخاب کنید
در صفحه باز شده مسیر فایل bewk.iso را مشخص کرده و آن را باز کنید
(اگر احیانا در این مسیر ، فایل مورد نظر یافت نشد ، در پایین سمت راست همان صفحه گزینه ی Iso images یا  all files  را انتخاب کنید)
موفق باشید
وقتی از روی درایو می خوام باز کنم این پیغام رو می ده که فایلتون به علت از دست دادن d3d*9-37.dll از کامپیوترتون نمی تونه باز بشه
سلام
ممنون از راهنمایی تون، من درایو مجازی را استفاده کردم ولی باز نشد .اون مسیری هم که در پاسخ به ZT فرمودید اجرا کردم اون هم نشد.اگه راه دیگه ای هست برای باز کردن برنامه ممنون میشم راهنمایی کنید.
این از قبلیه بهتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
هر کدام تمریناتی دارند که بعضا شبیه یا متفاوت هستند
سلام ممنون به خاطر نرم افزارهای بسیار خوبی که میگذارید.
این نرم افزار موقع باز شدن ارور فایل dll میده.
پاسخ:
سلام
این مشکل احتمالا مربوط به سیستم عامل شما است
در سیستم عامل دیگری امتحان کنید
سلام
فکر نمیکنید اشکال از نرم افزار باشه ؟ چون من هر کاری میکنم باز نمیشه اگه میشه لطف کنید یک بار مسیر دقیقش را کامل بگین تا اونم امتحان کنم چون خیلی علاقه دارم نرم افزارتون را ببینم.ممنون.
پاسخ:
سلام
این نرم افزار اتوران است و فقط با درایو مجازی اجرا می شود.در ویندوزهای مختلف( xp و 7 و 8 ) و در سیستم های مختلفی جواب داده است.

سلام

ازسایت بینظیرتون و  این نرم افزار ها واقعا ممنونم. دست گلتون درد نکنه.

یه مشکلی تو نصب این نرم افزار داشتم. وقتی فایل مجازی رو میسازم و میخوام نصبش کنم این پیام میاد:

the program can't start because d3dx9_37.dll is missing from your computer. try reinstalling the program to fix this problem.

باید چکار کنم؟؟؟؟؟

 

پاسخ:
سلام . متشکرم. این اخطار مربوط به خرابی فایل سیستمی ویندوز شماست. در سیستم دیگری امتحان کنید
موفق باشید
سلام
من نرم افزار را دانلود و نصب کردم ولی کاش فارسی حرف میزد من متوجه میشدم.اینطوری من متوجه نمیشم که میگه تو تمرینا چی کار کنم
  • محمد صادق
  • دوستانی که مشکل فایل .dll دارند ابتدا حتما نرم افزار دایرکت ایکس رو که در داخل سی دی مجازی هست نصب کنن و بعد بازی رو اجرا کنن. این ارور مربوط به دایرکت ایکس هست
  • محمد صادق
  • ایشالا سعی میکنم تو آینده ای نه چندان دور، توضیحات تمام بازی هارو به زبان فارسی تو یه فایل بنویسم.
    اگر انشاءالله چنین اتفاقی افتاد همینجا میدم دوستمون قرار بدن تو وبلاگ
    پاسخ:
    متشکرم اخوی.منتظر لطف شما هستم
    سلام ممنون از وبلاگ خوبتون
    سلام خسته نباسد من برنامه 7 speed reading رانصب کردم ولی برای اجرای برنامه سریال میخواهد لطفاسریال راهم ارسال کنید
    پاسخ:
    سلام. سریال برنامه در فایل SERIAL.txt موجود است

    سلام وبتون عالیهههههههههههههههههههه. ممنووووووووووووون!

    من دکتر کاواشیما دانلود کردم اون نسخه کامل نصب میشه ولی این یکی ارور میده حتی طبق فرمایشتون تو یه کامنت هم عمل کردم ولی نتیجه نگرفتم .میشه راهنمایی کنید.

    ممنون..

    منم مشکل خطای سیستمی رو داشتم ولی اولDirectxرو نصب کردمُ بعدش فایل ست آپ رو باز کردم، کار کرد
    اللهم صلی علی محمد و اله محمد
    خداوند شما را همیشه شاد و موفق بدارد
    تو این برنامه هر چی سن مغز بیشتر باشه بهتره یا کمتر ؟ 

    کلا از کجا بفهمیم بهتر شدیم یا نه ؟
    پاسخ:
    سلام. کمتر. از پایین آمدن اعداد
    لینک خراب است
    سلا اونایی که بانصب مشکل دارن اول یه سری به device manger بزنن اگه صوت و تصویرشون دزست هم نصب شدهدوبار از روی سی دی یا با اینترنت آپدیتش کنن
    بعد از رویسیدی یا ایمیج دانلودیون فایل DXSETUP رو نصبکنن و اجازه بدن حتما direx نصب بشه بعد ریسیتش کننین و حاش ببرین
    صلوات فراموش نشه
    سلام  برای خارج کردن فایل از rar پسورد رو قبول می کند ولی در انتهای انتقال کردن پیغام خطا میده لطفا راهنمایی کنید 
    سلام 
    ممنون از سایت خوبتان
    ببخشید نرم افزار تولید درایو مجازی را از سایت شما دانلود و نصب کردم ولی درایو هایم همان هایی هست که از اول بود ،درایو دیگری نمی بینم.

    سلام خدمت همه دوستان
    دو تا از مراحل بازی رو به درستی درک نمی کنم چی به چین اگه امکانش هست کسی توضیح بده
    اینم از عکساش
    http://uupload.ir/files/0qyb_8-18-2015_9-20-15_am.png
    http://uupload.ir/files/y56v_8-18-2015_9-26-17_am.png
    با سلام
    منظور از درایو مجازی چیه؟؟
    ینی یه درایو سوا به غیر از درایو c نصبش کنیم؟؟
    پاسخ:
    سلام.
    نه! پس از نصب (مثل بقیه نرم افزارها)
    یه درایور cd مجازی برای شما میسازه
    که فایل نرم افزار کاواشیما را باید از اون فراخوانی کنید
  • دریافت جواز کار
  • برنامه های خوبی ارائه میدید ممنون
  • محمد طاها حقیرابراهیم ابادی
  • ممنون از مطلب خوبتون به وبلاگ من هم سری بزنید
    عااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی 
    مررررررررسی
    سلام ممنون بابت سایت بسیار خوب و مفیدتون
    من هم vitual و هم اینو نصب کردم وقتی ران میکنم ارور میده 
    this program cant start because d3dx_37.dll is missing from your computer. 
    از کجا این فایلو دانلود کنم؟؟؟ بازم ممنون

    سلام مهربون .

    اونایی که مشکل

     ...this program cant start because d3dx_37.dll is mis
    دارن اول برنامه ی درایو مجازی رو دانلود کنن سپس اجرا یا نصب کنن بعد از این کار فایل برنامه ی دکتر کاواشیما رو دانلود کنن و توسط درایو مجازی اجرا کنن و بعد توی پوشه ی directxفایل dxsetup رو نصب کنن وبعدش فایل brain رو اجرا کنن .اگه استفاده کردی دعام کن
    سلام وقتتون بخیر. من دانلود کردم ولی ظاهرا یا مشکلی داره این فایل یا کامل دانلود نمیشه. چندبار متحانکردم ومشکلم حل نشد. از حالت فشردهخارج نمیشه و جواب نمیده.چکار بادی کرد؟
    با سلام من ترجمه فارسی نرم افزارو میخوام
    پاسخ:
    سلام.
    متاسفانه ترجمه فارسی نداره!
    هر قسمتی را که مشکل دارید از سایت مترجم گوگل استفاده کنید
    سلام . برنامه در آندروید باز نمیشه؟ فایل ناشناخته میزنه ! ترم افزار ساخت درایو مجازی هم همینطور . یه لینک دیگه هم دارین در همین سایت 'نسخه ی کامل برنامه ' اون هم همینجور ناشناخته س

    پاسخ:
    سلام. نه متاسفانه
    با سلام و عرض ادب. کارتون عالیه خدا خیرتون بده ادامه بدید لطفا
    سلام خسته نباشین این فایل bewk.iso  چی هست؟

    سلام. بسیار سپاس گزارم.

     

     

  • انسیه باخدا
  • من دانلودش کردم و اون برنامه ای هم که گفتین توی اون بازش کنیم هم دانلود کردم ولی هیچ کدومش باز نمیشه

    سلام 

    وارد برنامه که میشه صفحه مشکی میاد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    طبقه بندی موضوعی
    آخرین نظرات