متاریدینگ

آموزش و بررسی روش ها و ابزار تندخوانی

متاریدینگ

آموزش و بررسی روش ها و ابزار تندخوانی

سلام خوش آمدید

... تندخوانی در جیب شما ! ...

با این نرم افزار شما می توانید هر متنی (حتی فارسی) را بخوانید و به طور همزمان  سرعت خواندن خود را افزایش دهید.

حتی لازم نیست تمرینات تندخوانی را جداگانه انجام دهید. تمرین با متن خوانی همراه است!

در ادامه با خصوصیات و امکانات این نرم افزار آشنا می شوید :

خصوصیات Speed Reading :

  • قابلیت وارد کردن متن فارسی از شبکه های اجتماعی ،اینترنت، نرم افزارها و ....

  • تقویت عضلات چشم و دامنه دید با نمایش نوشته ها به صورتهای گوناگون (جدید)

  • بالا بردن سرعت مطالعه تا چندین برابر

  • رایگان ، کم حجم ، با محیطی زیبا و رابط کاربری مناسب

تذکرات:

1- اصل این نرم افزار به زبان انگلیسی است ولی کار کردن با آن بسیار ساده است. جهت مطالعه مطالب فارسی در قسمت تنظیمات ، زبان "العربیه" را انتخاب و گزینه arabic text را فعال کنید

2- بایستی «حتما» متن را به صورت دستی یا از منبع موجود در نرم افزار وارد کنید تا گزینه های تمرین آشکار شود

خودمانی با شما عزیزان :

مدتی است که فیلمها و نرم افزارهای این وبلاگ ، در  سایت ها و اپلیکیشن های موبایل استفاده می شود . این موضوع واقعا خوشحال کننده است که این مطالب با این گستردگی در اختیار علاقه مندان قرار گیرد. حالا عنوان خیلی مهم نیست . مهم این است که این علوم و روش ها فراگیر شود.

اما متاسفانه در بعضی سایت ها و اپلیکیشن ها مشاهده می شود مطالب، فیلمها و نرم افزار های این وبلاگ فروخته می شود که این موضوع ناراحت کننده است !  البته معتقدیم که انسان باید برای یادگیری خرج کند ولی از شما به عنوان یک دوست درخواست داریم همانطور که رایگان استفاده می کنید رایگان هم در اختیار دیگران قرار بدهید. متشکرم.

دانلود رایگان Speed Reading     

(همراه با یک صلوات)

نظرات (۹۰)

  • مجید دورانی
  • با سلام
    وبلاگ بسیار جالب و پرمحتوایی دارید. واقعا از مطالبتون استفاده کردم. اگه خواستین به وبلاگ من هم سری بزنین و در صورت تمایل تبادل لینک داشته باشیم.
    یا حق
  • عیسی میریچگانی
  • فوق العاده است مرسی از سایت خوبتون
    سلام
    من خیلی توی تندخوانی ورود کردم ولی چیز خاصی دستگیرم نشد.
    این برنامه رو تست می کنم شاید مفید باشه.
    به هر حال ممنونم از پست خوب شما
  • علیرضا رحمتی
  • مشتی میای تبادل؟؟

    درود بر شما

    عزیز در مورد وارد کردن متون فارسی به داخل نرم افزار speed reading چگونه است متن را دستی وارد نماییم و یا از منابع موجود در نرم افزار میشه بیشتر  و واضح تر راهنمایی بفرمایید چگونه متون را در نرم افزار ذخیره کنیم سپاس

    پاسخ:
    متن را از منبع کپی کنید سپس در صفحه تمرینات ، زیر منوهای بالا جای گذاری کنید
    سلام در قسمت اضافه کردن متن هیچ متن وردی رو قبول نمی کنه میشه راهنمایی کنید چطور متون دو وارد کنیم و چه فرمتی باید داشته باشند؟
    پاسخ:
    سلام. در نظر قبلی توضیح دادم. مراجعه کنید

    درود بر شما عزیز گرامی

    اگر امکان پذیر است کمی راجع به چگونگی انجام تمرینات توضیح بفرمایید مثلا باید کلمات را به صورت برف پاکنی چشم تعقیب کنیم یا به مرکز صفحه گوشی نگاه کرده سعی کنیم کلمات را تشخیص بدهیم و توضیحات تکمیلی دیگر آقا به والله سایت بی نظیری دارید و همت عالی امیدوارم به حق حضرت ولی عصر آقا امام زمان هرچه در زندگی آرزو دارید بدست آورید کمتر کسی را دیدم اینچنین بی ریا و خالصانه اطلاعات و داشته هایش را با دیگران تقسیم نماید . وظیفه دانستم از شما تشکر و قدردانی کنم با سپاس

    پاسخ:
    سلام بر شما بزرگوار . به بنده حقیر سراپا تقصیر لطف دارید
    دوست خوبم به هر دوصورت امکان پذیر است ولی اصولا برای تمرین چشم به صورت برف پاک کنی استفاده می شود

  • http://alsatt.ir/
  • like
  • علی ابراهیم نیا
  • خیلی کاربردیه ممنونم بابتش

    درود بر شما

    عزیز در مورد چگونگی استفاده از نرم افزار speed reading کمی توضیح بفرمایید لطفامثلا در هنگام استفاده به مرکز صفحه باید نگاه کرد و نوشته ها را فهمید یا بایستی نوشته ها را با چشم دنبال کرد و هر توضیح مناسبی که فکر می کنید نیاز است راجه به کار با این نرم افزار توضیح بفرمایید با سپاس ویژه

    پاسخ:
    باید با چشم کلمات را دنبال کنید
    سایت خوبی داری
    نرم افزار کاربردی هستش 
    ممنون
  • علیرضا ***
  • نرم افزار جالبیه پیشنهاد می کنم استفاده کنید .
  • محمد حقیقت
  • سلام
    مطالب بسیار آموزنده است. امیدوارم که موفق و پیروز باشید.

    سلام . نرم افزار خوبیه 
    منم یه سایت طراحی سایت رایگان پیدا کردم در حد تیم ملی . یه سر بزنید
    www.utabweb.net
    ممنون جالب بود
    تندخوانی مهارت بزرگیه
    تشکر
    با سپاس از سایت بسیار خوب و آموزنده شما ان شاءالله در پناه حق باشد - یه نرم افزار اندروید دانلود کردم ولی تا مرحله 4 یا 5 میره غیر فعال میشه و میگه باید خریداری کنید متأسفانه پولی اون رو هم از یه سایتی خریدم اون هم غیر فعال میشه اگر برایتان امکان داره این نرم افزار رو اون هم کاملشو اینجا بزارید تا استفاده ببریم واقعا جالب و تاثیر گذاره روی سرعت - اسم نرم افزار Reading Trainer هست --- درضمن از نرم افزار  Brain Exercise دکتر کاواشیما که از این سایت دانلود کردم بسیار بهره بردم ان شاءالله تندرست و شاد باشد
  • فروشگاه طلا
  • سلام ممنون وبلاگ خوبیه
    خوشحال میشم به سایت منم سر بزنید
  • رهروان فاطمه (س)
  • سلام و احترام
    با اجازتون پستتون رو با ذکر منبع کپی می کنیم
    موفق باشید
    سلام وبلاگ خوبی هست
    خوشحال میشم به سایت من هم یه سر بزنید.
    واقعا عالی بود
    ممنوننننم
    سلام این سایت یه سری بزنید خیلی مطالب خوبی داره برای همین تند خوانی هست
    http://www.bfast.ir/
  • محمد شهریاری
  • سلام.
    ممنون از شما بابت مطالب خوبی که قرار میدید و ممنون از اینکه هستید و کمک و راهنمایی میکنید. صمیمانه از شما سپاسگذارم.
    پس از اتمام تمارین تند خوانی شخصی که حالا تندخوان شده اگر بخواد کتابی بخونه به صورت خط بری این کار رو انجام میده یا به صورت دسته خوانی(مثلا عبارت خوانی یا یک خط خوانی یا پاراگراف خوانی یا حتی صفحه خوانی)؟
    اگر تند خوانی در نهایت به صورت خط بری باشه(چون خط بری یه جور کلمه خوانی میشه و محدود به کلمه هست) آیا این با تندخوانی در تضاد نیست؟پس فایده ی تمارین افزایش حوزه دید در چیست؟

    پاسخ:
    سلام. متشکرم.
    چند نکته:
    1- با یک دور انجام دادن این تمرینات ، کسی تندخوانِ به معنای واقعی نمیشه!
    2- پس از این تمرینات ( که بایستی به صورت روزانه و مرتب) بسته به میزان آمادگی شما ، خواندن صورت می گیرد :( عبارت خوانی یا یک خط خوانی یا پاراگراف خوانی ...)
    3- فایده این تمارین ، بیش از خط بری است ( بستگی به خود شما و تمرین شما دارد)
    4- خط بری ، کلمه خوانی نیست ! در خط بری حداقل سه کلمه و بیشتر دیده می شود.
    موفق باشید
  • محمد شهریاری
  • این هم یه نرم افزار دیگه که تمارینی برای وزش چشم داره مشابه تمرین های چشمی تند خوانی
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.eyeexamtest.eyecareplus&hl=en
    با سلام مجدد وسپاس فراوان
    ممکنه نرم افزار اندروید Reading Trainer راهم به مجموعه نرم افزار ها اضافه کنید ؟؟؟؟
    نسخه کاملشو تو سایت های ایرانی پیدا نکردم

    خیلی هم خوب

    https://telegram.me/net_com
  • شهید بابایی
  • عالی بود
    سلام و عرض ادب و احترام، من نرم افزار eyeQ رو به تازگی دانلود کردم و خیلی مصمم به تغییر سرعت مطالعه ام هستم اما نمیدونم چطور میشه با تندخواندن کتاب، درک مطالب رو هم افزایش داد؟ الان سعی میکنم مطالب رو تند بخونم اما نمیتونم خوب درک کنم.  آیا لازمه تمرینات خاصی انجام بدهم یا به مرور و بعد از گذشت مدتی مطالب رو هم میتونم در کنار تندخوانی، خوب درک کنم؟ من کنکوریم و واقعا به تندخوانی و درک بالا نیاز دارم.از این که لطف میفرمایید و سوال بنده رو پاسخ میدین بسیار سپاسگزارم. موفق و سلامت باشید 
    سلام و درود
    ما یک سایتی طراحی کردیم که با استفاده از اون میتونین بازدید سایتتون رو بصورت واقعی و مجانی افزایش بدین
    چطوری؟
    این سیستم ما یک سیستم مسابقه هستش که شما میتونین سوال از مطالب سایتتون طرح کنید و کسانی که به سوالات جواب میدن برای جواب دادن سوال باید
    به لینک سایت شما بیان تا مطالب رو بخونن و جواب بدن سوالو
    لینک سایت ما:www.megapina.com
    لینک پنل افزایش بازدید:http://megapina.com/addq/wellcome.html
    سلام خسته نباشید ، عالیه .
    واقعا خسته نباشید.بسیار زحمت کشیدید.تشکر
    سلام سال نو مبارک ممنونم از مطالب زیبا و خوبتون و امیدوارم با قدرت ادامه بدید.
     مطالب جالب این وبلاگ مثل سایت سرگرمی جذاب و مفید هستش.

     ویدئو کلیپ ریحانه
     
    سلام من بسته تندخوانی و تقویت حافظه عباس منش و محمد سیدا رو دارم
    ی سوال دارم
    میشه ی کتاب داستان برای تمرین معرفی کنید
     که:
    بیشتر از 100 صفحه باشه
    تصویر کمتری داشته باشه
    خطهای کاملی داشته باشه
    ممنون میشم معرفی کنید بخدا خیلی کارم گیره
    پاسخ:
    سلام
    یه سری به کتابفروشی معتبر بزنید !
    سلام و سپاس از برنامه خوبتون , من یک هفته است با این برنامه به چالش بزرگی خوردم ممنون میشم راهنماییم کنید:
    اول : میخوام متن درسی وارد نرم افزار کنم « به صورت textدر میارم و به هزار مشکل از طریق نرم افزار پیداش میکنم وروش کلیک میکنم ولی جواب نمیده
    دو: متنهام را هم کپی میکنم تو بخش نوشتارش «بصورت محدود میگیره مثلا:170کلمه میپذیره نه بیشتر که این خیلی وقت میبره
    سه : وقتی تیکه تیکه میریزم داخل نرم افزار و در قسمت ستاره سیو شده نگهش میدارم در حین اجرا فقط یک سری از متنا را قبول میکنه اجرا کنه باقیش را به هیچ زوری قبول نمیکنه
    خواهشاااااا:راهنماییم کنید چطوری میتونم متن درسی مورد انتخاب خودم را داخلش قرار بدم ؟؟؟؟

    جناب حسین میتونی کتاب های بیوگرافی افراد موفق را تهیه کنید معمولا کم عکسند مثل زندگی نامه استیو جابز
    سلام خسته نباشید
    ممنون از مطالب خوب سایتتون
    میشه لطفا چندتا کتاب خوب برای تندخوانی معرفی کنید
    و کتابهای آقای بهرام طوسی خوبه برای شروع یا نه؟
    سلام لطفا مجموعه تند خوانی دکتر سیدا رو بزارید
    ممنونم
    باتشکر اززحماتتون
    سلام
    اقا من هرکاری میکنم حوزه دیدم افزایش پیدا نمیکنه
    این تمرین ها رو که تو ویلاگ گذاشتین انجام دادم ففط بعضی موقع ها عضلان بقل چشمم ی کشیدگی حس میکنم که اعصاب خورد کنه
    کمکم کنید چه تمرین ها دیگه ای است واسه افزایش حوزه دید؟
    پاسخ:
    سلام
    تمرین ، تمرین ، تمرین
    کلیپ های تمرینات چشمی را دانلود کنید
  • محمد فاضل
  • «اَللّهمَ صَلّّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ محمد و عجل فرجهم »
    خدا خیر دنیا و آخرت را بهتان بدهد بابت خدماتتان :)
    خیلی خوب بود
    سلام و خسته نباشید
    وبلاگتون واقعا عالیه
    واقعا به درد بخور
    با توجه به سودجویی هایی که عده ای از این طریق می کنند، کارتون جای تحسین داره
    وبلاگتونو تبلیغ می کنم حتما...
    پاسخ:
    متشکرم. لطف دارید فراوان ...
  • <a href='http://www.portal.ir'>طراحی سایت</a>
  • عالی بود ممنون 
    طراحی سایت 
  • نصاب کاغذ دیواری
  • من دنیال همچین نرم افزاری بودم. دست شما درد نکنه
    دارم دانلودش میکنم
    متشکرم
    خوب بود
    ممنون از وبسایت خوبتون

    سلام. سایت شما واقعا خوب و بی نقص هستش . متشکرم.

  • پیامک صوتی
  • سایت کامل و خوبی دارید. ارزوی موفقیت برای سایتتون دارم.

  • هتل آپارتمان مشهد
  • مرسی ممنونم عالی بود
    کانال تلگرامی بزنید.
    عالییییی
    thanke you it was really amazing for me
    پاسخ:
    Thank you . Good luck
    با سلام
    از این که با وبلاگ شما آشنا شدم و این که می بینم شما به صورت تخصصی به موضوع با اهمیت مطالعه پرداختید بسیار خوشحال شدم
    امیدوارم کاربران و بازدیدکنندگان وبلاگ شما از این روش با راهنمایی های شما استفاده کنند و با مطالعه درست و سریع متاردینگ پیشرفت و موفقیت روزافزون در کار و زندگی خود شاهد باشند
    همواره شاد و پیروز باشید

    پاسخ:
    دوست خوبم سلام
    از این همه انرژی مثبت شدیدا سپاسگزارم! :)
    امیدوارم ....
    خواهش میکنم راهنماییم کنید
     ایا میشه فایل های pdf دیگه ای رو به این برنامه اضافه  ومطالعه کرد
    اگه اره ممنون  میشم راهنمایی کامل کنید یا برام ارسال کنید
    پاسخ:
    سلام
    متاسفانه pdf را نمیخونه
    خدا خیرتون بده
    کاش فقط میشد که فایلهای نوشتاری رو بهش اضافه کرد
    اینجوری هم تمرین تند خوانی میشد هم کتابی رو که میخواستی مطالعه میکردی
    عاللللللللللییییییییییییییییییی بود
    واقعا عالیه. هم مطالعه میکنیم هم تمرین تندخوانی و هم ترکیبی از چندین تمرین چشمی.
    خدا خیرتون بده.
  • لینک کانال تلگرام
  • سلام عالی بود
    الهی عاقبت به خیر بشی الهی خدا از خودت خانوادت راضی باشه اشک تو چشمامه از خوشحالی باور کن یه لحظه شک کردم شاید خوابم .خیلی گشتم تو برنامه ها دنبال همچین چیزی بودم دیگه داشتم نا امید میشدم .غلامتم الهی هرچی از خدا میخوای بهت بده که 
  • مشهد بویلر
  • نرم افزار خوبی بود
    اگر امکانش هست برای من مطلب های جدید رو ایمیل کنید


    مرسی عالی بود

    همین مسیرو برید میرسید به تیم ملی
    مرسی عالی بود
    http://shikhouse.ir/
    خیلی مامانی
  • شیرآلات کی دبلیو سی
  • سلام
    ممنون بابت سایت خوبتون
    موفق باشید
    سلام 
    باتشکر از زحماتتون
    من چند وقت پیش نرم افزار نصرت از طرف یکی از دوستان به دستم رسید
    اونجا در قسمت تقویت حافظه میگفت که شما با تصویر سازی ذهنی کلمات به هم ربط بدید و حفظ کنید از چند کلمه شروع کنید و هر روز افزایش بدید تا موفق بشید حافظه خ بی داشته باشید
    من انجام دادم و الان به ٦٠٠کلمه رسیدم خیلی عالیه روشش شما هم امتحان کنید.
    واقعا سپاسگزارم از نرم افزاری که ارایه کردین. امیدوارم بیش از گذشته موفق و پیروز باشید.
  • تایپوگرافی
  • ممنون از شما
  • وب سایت انکوباتور
  • برنامه جالبی بایستی باشه
  • محمود لطفی
  • خیلی خوبه ممنون
    خیلی خوبه سایتتون
    کجایی ای رفیق نیمه راهم
    که من در چاه شبهای سیاهم
    نمی بخشد کسی جز غم پناهم
    نه تنها از تو نالم کز خدا هم
  • دانلود پروژه
  • با سلام و احترام
    وبلاگ خوبی دارید
    خوشحال میشویم به ما هم سر بزنید و در اگر خواستید ما را هم در قسمت پیوندهای خود درج کنید

    www.dlbartar.com

    با سپاس
    مدیریت دانلود برتر
    سلام چرا نصب نمیشود روی سیستم
    عالی ممنونم
    جالب بود ! سپاس از اطلاعات تان !

    با سلام خدمت همگی عزیزان .

    خدمت شما عرض کنم که روش برتری نسبت به تند خوانی هم برای خواندن هست . برای مثال بنده با سرعت ۱۲۰۰کلمه بر دقیقه می خوانم و خودم هم در دوره های مختلف تند خوانی شرکت داشته ام  ولی  اخیرا با روشی اشنا شده ام که اسمش فتوریدینگ هست و شما می توانید با سرعت حداقل۲۵۰۰۰تا۱۰۰۰۰۰هزار کلمه بر دقیقه مطالب را وارد ذهن ناخوداگاه خود کنید (توجه کنید این سرعت معادل ورق زدن ۲صفحه کتاب در ثانیه است پس شما نمی توانید در این سرعت بخوانید و در واقع این سرعت خواندن شما نیست.)و تاسف می خورم وقتی که می بینم شما اساتید تند خوانی با یک سال تمرین سرعت اندکی به من داده اید فقط ۱۲۰۰کلمه در دقیقه . وقت تعغییر است شما می توانید در ۶رو این روش را یاد بگیرید و با سرعت وحشت اوری بخوانید و یک نکته دیگر که بسیار بسیار دارای اهمین است ان است که شما در این روش کل کتاب را حفظ می کنید یا به عبارت دیگر کتاب را می بلعید . بنده با این شرعت خواندن میزان درک کمی دارم در حد ۷۰٪ این یعنی هر متنی را با دو بار خواندن یاد می گیرم درک شما در این روش نه تنها ۱۰۰٪ است بلکه کل صفحه کتاب را با تمام جزئیات به ذهن میسپارید و دیگر ان را فراموش نمی کنید و اگر هم بعد از ۱۰۰ سال هم که بخواهید یاد اوری کنید فقط با ربع ساعت زمان گزارید شاید با خود بگویید چرند می گویم ولی در حقیقت چنین چیزی وجود دارد و اگر بخواهید با ان بیشتر اشنا شوید می توانید که به سایت روش مطالعه در ایران مراجعه کنید یا اینکه واژه  photoreading را به زبان انگلیسی در اینتر نت جست و جو کنید یاد مان باشد هیچوقت زمان برای ما نمی ایستد ما باید گریبان ان را بگیریم . شما با این روش با چهار ساعت در روز زمان گذاشتن حداقل۱۰کتاب می خوانید و جالبی ان این است که به هیچ عنوان خسته نمی شوید چون در این روش هم از ذهن ناخود اگاه استفاده می کنید و هم از ذهن خوداگاه

    خیلی عالی بود.
    می تونید سرعت مطالعه تون رو از سایت زیر هم بسنجید.
    نتایج خوبی می ده و همچنین پشتیبانی هم داره.
    http://shahbabaee.com/speedreading/

    بسیار عالی و ممنون از زحمات شما

  • خدیجه موسوی
  • سلام. هر چه میزنم دانلود نمیشه. اخطار میزنه.پیام میده که نمیتونه باز کنه

    خیلی فوق العاده است ممنونم.

    البته من یک سایت دیگه تو جستجوها دیدم که اون هم آموزش تندخوانی رایگان می داد

     https://mojtabaazizan.com

    می‌تونیدفعلا رایگان یاد بگیرید

  • موتور برقی ۱۲۰۰a
  • عالی

  • پتاسیم هیدروکسید
  • ممنون

    وبلاگ خوبی دارید 

    امید وارم بهترین هارو داشته باشید

     


    وبلاگ خوبی دارید 

    امید وارم بهترین هارو داشته باشید

     

  • فروشگاه ساز ناپ شاپ
  • نرم افزار جالب و کاربردی هستش
    ممنون بابت معرفی

    سلام

    ممنون از مطالبتون بسیار عالی زیبا بود

    سلام

    ممنون از وبلاگ خوبتون

    وبلاگتون حرف نداره

  • فروشگاه اینترنتی لیوزا
  • عالی بود دمتون گرم  فروشگاه اینترنتی لیوزا 

    http://liooza.ir/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    طبقه بندی موضوعی
    آخرین نظرات