متاریدینگ

آموزش و بررسی روش ها و ابزار تندخوانی

متاریدینگ

آموزش و بررسی روش ها و ابزار تندخوانی

سلام خوش آمدید

کاربر عزیز؛

لطفا هر 3 پارت زیر را دانلود سپس با وارد کردن رمز فایل فشرده آنرا خارج کنید

« تذکر : در صورتی که با کلیک بر گزینه های زیر دانلود نشد ، کلیک راست کرده و

با انتخاب گزینه save link as ...  دانلود را آغاز کنید »

(حجم کل: 492 مگابایت)

دانلود part 1     (همراه با یک صلوات)

دانلود part2     (همراه با یک صلوات)

دانلود part 3     (همراه با یک صلوات)

  

رمز فایل فشرده: www.metareading.blog.ir

رمز نرم افزار:

8E24-B731-889C-6125-FFAB-5EEB-BE58-9FC9

نظرات (۶۹)

وقعا ممنونم
با سلام و خسته نباشید بابت زحمت  های بی منت شما ، اجرکم عندالله
سایت شما کم نظیر و بی نظیره
پاسخ:
سلام دوست عزیز
به خدمتگزار خودتون لطف دارید . متشکرم
این سایت بهترین سایت و مرجع کامل در زمینه تندخوانی است.
همه چیز این سایت به راحتی قابل دسترس و منظم است.
به قول یکی از دوستان: " یا نباش یا بهترین باش" در مورد شما صدق کاملا صدق میکنه.
همیشه شاد و موفق باشید.
پاسخ:
خیــــلـــی مـــمـــنونـــم!

پیام شما سرشار از انگیزه و انــرژیــه...

امیدوارم ارزش این همه محبت را داشته باشه....

موفق و پیروز باشید
با سلام..پسورد فایل فشرده کار نمیکنه و اکسترکت نمیشه..لطفا راهنمایی کنید
سلام صمیمانه خسته نباشید میگم بابت مطالب قشنگ و زحمات بسیار شما.
نرم افزارو دانلود کردم و ب راحتی اجرا شد .
فقد خواستم بدونم میشه یه متن فارسی بهش بدیم و سریع کلماتو بخونه و رد شه ؟مثلا سریع رو کلمات یه کادر بیاره و بره کلمه بعدی.یا سریع عبارت خوانی کنه.
یا اگه چنین برنامه ای هست معرفی کنید خیلی عالی میشه .
پاسخ:
سلام دوست خوبم.خیلی ممنون
 میشه متن فارسی به این نرم افزار داد ولی ممکنه خوب نمایش نده
میتونید از نرم افزار   Speed Reader Enhanced   استفاده کنید

البته نرم افزار تاتات (نسخه پیشرفته) این کار را خیلی بهتر و کامل انجام میده
موفق باشید
به نام خدا.سلام دوست خوبم .داداشی من هر3 پارت رو دانلود کردم وپارت 1 رو هم نصب کردم اما بعد از اکسترکت کردن پارت 2 موقع نصب این پیغام رو میده :
The windows installer service couldent be accesed .this can accour  the windows installer is not correctly installed.contact your support personnel for assistance
لطفآ راهنماییم کن .
م30 .
متشکر
به نام خدا.سلام داداشی .من فایل رو دانلود کردم پارت 1 رو کسترکت ونصب کردم .اما موقع نصب پارت 2 این پیغام رو میده ونصب نمیشه :
The windows installer service couldent be accesed .this can accour  the windows installer is not correctly installed.contact your support personnel for assistance
لطفا راهنماییم کن .
م30 .
فدات.
پاسخ:
سلام برادر. اگر موقع باز شدن فایل فشرده اخطار میده ،مربوط به ناقص بودن فایل دانلود شده هست.مشکلی از خود نرم افزار نیست . 
این فایل را دوباره و با نرم افزار مدیریت دانلود ، دانلود کنید
برای دانلود لینک هاتون شرط خیلی خیلی قشنگی گذاشتید.
ممنوووون....
سلام ،
آیا این نرم افزار به دایرکتوری . .netframework  نیاز داره؟ چون قسمت پاور اکسس رو باز نمیکنه اررور میاره میگه could not load activity plz try again
سلام. خدا قوت. اول از همه تشکر میکنم که در کارتون مسائل شرعی رو هم در نظر میگیرید.برام خیلی جالب بود که سایتی با این امکانات به احکام شرعی درمورد مسائل دانلود توجه میکند. دوم اینکه من  فایل ها رو دانلود کردم اما وقتی میخوام از حالت فشرده خارجش کنم ارور میده. این رمز نرم افزار برای کدام مرحله استفاده میشود؟ میشه لطف کنید بگید چطور با استفاده از درایو مجازی بعضی از نرم افزارهایی که گفتید نصب کنم؟
پاسخ:
سلام
متشکرم . بزرگوارید
- احتمالا ناقص دانلود شده. با نرم افزار های مدیریت دانلود ، دانلود کنید
-رمز نرم افزار ، موقع نصب لازم می شود
-خیلی ساده است . اگر مشکلی بود می توانید با جستجوی "روش استفاده از درایو مجازی" در گوگل پیدا کنید
موفق باشید
  • پرشنگ عبداللهی
  • با عرض سلام و احترام
    نرم افزار نصب شده ولی برای را اندازی ولی پنجره ای باز می شود در سربرگ login ایمیل و پسورد می خواهد که نمی دانم چه ایمیل و پسوردی را بنویسم لطفا به ایمیلم ارسال فرمایید
    ممنون از سایت خوبتون
    پاسخ:
    سلام
    هر چی دوست داشتید بزنید
    سلام. ممنون از مطالب مفیدتون. برای مرحله چهارم نصب text pack ها کجا هستن؟
     و آیا می دونید ارور activity could not load. please try again مربوط به چی هست؟
    ممنون.
    خدا خیرتون بده
    عالی است صد تا صلوات
    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    با عرض سلام و خدا قوت بخاطر سایت عالیتووون. ی مشکل دارم که اگه راهنماییم کنید ممنون میشم. در قسمت eye muscle fitness که زیر مجموعه ش pace trainerهستش وقتی روی pace trainer کلیک میکنم فقط چند تا نقطه چین میاد مثل اینکه برنامه میخاد لود بشه ولی اتفاقی نمی افته. ممنون میشم راهنماییم کنید
  • مرتضی احمدی
  • با عرض سلام و خدا قوت خدمت شما.قبل هر چیز از سایت خوبتوون تشکر میکنم و واستون بهترین ها رو از خدا میخام. با یکی از قسمت های نرم افزار مشکل دارم  در قسمت eye muscle fitness که دارای زیر مجموعه pace trainer هستش وقتی رووش کلیک میکنم فقط چند تا نقطه چین میاد که شبیه لووود کردنه ولی هیچ اتفاقی نمی افته. اگه راهنمایی بفرمایید ممنون میشم.
    پاسخ:
    سلام. از شما سپاسگزارم
    این مشکل را کاربران دیگر هم مطرح کرده اند و احتمالا مربوط به خود نرم افزار است
    سلام. ممنون از مطالب مفیدتون. برای مرحله چهارم نصب text pack ها کجا هستن؟

    سلام .من هر سه پارت   دانلود کردم اما چرا pdf  است??????????????????????
    پاسخ:
    سلام جانم! این فایل ها را با نرم افزار rar  باز کنید
    سلام کارتون عالیه فقط اگه فیلم های آموزشی در زمینه تند خوانی وتقویت حافظه هم بزارید
    پاسخ:
    سلام
    چشـــــم
    با سلام
    ضمن  تشکر از مطالب مفیدشما
    دانلود نرم افزار بالا به 50 درصد که میرسد 
    همان قسمت در حال دانلود کلمه  Download error - failed
    ثبت و دانلود پایان می یابد . راهنمایی بفرمایید .
    متشکرم
    پاسخ:
    سلام . از نرم افزارهای مدیریت دانلود استفاده کنید
  • محمد شهریاری
  • بعضی تمرینات رو که اجرا میکنم اجرا نمیشه و .... میاد
    راه حلش چیه؟با نصب دوباره ویندوز حل میشه؟

    سلام

    پس ازنصب Text Pack نیاز دارد آن را نیافتم، لطفا راهنمایی فرمایید

    با سپاس

    متشکر فوق العادست
  • محمد شهریاری
  • سلام.کاربرانی که مشکل در اجرای برنامه دارند و برنامه براشون ناقص اجرا میشه تعویض ویندوز رو امتحان کنن مشکل حل میشه.بنده هم مشکل داشتم تو ویندوز 7 اما با نصب ویندوز 10 مشکل حل شد.موفق باشین
    پاسخ:
    متشکرم
  • محمد شهریاری
  • آیا امکان وارد کاردن متن فارسی برای اجرای تمرین ها وجود داره؟به چه طریق؟
    پاسخ:
    بله
    از قسمت home ، گزینه add text را انتخاب کرده ، نوشته خود را وارد کنید
    سپس از قسمت change current text  متن مورد نظر خود را انتخاب کنید
  • محمد شهریاری
  • سلام مجدد.با فونت فرسی مشکل داره.یا از روی تمرینات نوشتاریش که فونت فرسی داره میپره میره تمرین بعد یا هم اینکه فونت ها رو نا پیوسته نشون میده!
    چه طور میشه این مشکل رو حل کرد؟
    از برنامه ACEREADER هم استفاده کردم اما مشکل حل نشد.این برنامه هم فونت های فارسی رو علامت سوال نشون میده.
    برنامه ی جایگزینی سراغ دارید؟تو ورژن های بعدی این برنامه ها مشکل حل نشده؟
    سلام.
    دوستان میتوانند Text Pack ها رو از اینجا دریافت کنند.

    یا علی.

    سلام روزتون بخیر. من دو بار فایل ها را دانلود کردم  ولی هر دو بار برای خارج کردن فایل فشره خطا میده. فکر میکنم کامل دانلود نمیشه میخواستم بپرسم فایل ها مشکلی ندارن؟؟

    ی سوال دیگر هم داشتم اگر کسی بخواد تمرینات تند خوانی را شروع کند شما پیشنهاد میکنید از کدام یک از برنامه شروع کند و چه روندی را پیش بگیرد؟؟

    پاسخ:
    سلام. نه مشکلی ندارن.از نرم افزار مدیریت دانلود استفاده کنید

    1- مطالعه کتاب ها و مقالات تندخوانی
    2- استفاده از تمرینات چشمی نرم افزار eyeq   یا "تاتات"
    سلام text pack هارم قرار دادم برنامه رم کامل اجرا کردم اما ویدیوهای تستو نمیاره ارور cannot load activity please try againoمیاره، گاها یه اروری میده میگه tagh ارور رو به رکت سازنده بفرست.مشکل چیه خواهشا کمکم کنید ممنون
    سلام و 1000 سپاس برای سایت کامل و مفیدتون
    تقریبا تنها جایی بود که به همه سوالهام پاسخ داده شد.

    این نرم افزار رو هم نصب کردم چون با لینک به سایت اصلی نرم افزار گذاشته بودید، فهمیدم که بهترین نرم افزار تندخوانی هستش.

    فقط یه سوال دارم: آیا نسخه اندروید این نرم افزار هم موجوده؟؟  
    لپ تاپم سنگینه و می خوام روی تبلت داشته باشم تا در زمان در طی روز هم بتونم تمریناتم رو انجام بدم. 
    اگر هم نسخه اندرویدی نداره، لطفاً برنامه مشابه با همین سطح از رضایت و کاربرد را برای اندروید پیشنهاد بفرمایید.
    مزید امتنان خواهد بود اگر مرا از پاسختان از طریق ایمیل مطلع فرمایید.
    سپااااااس
    پاسخ:
    سلام. متشکرم
    متاسفانه این نرم افزار نسخه اندروید نداره

    سلاااااااام ... یه دنیا ممنون بابت این سایتی که درست کردید. من تابه حال توی عمرم  همچین سایتی با این همه مطالب مفید وثمره بخش و محصولات فوق العاده و رایگان واین پیگیری های لازم وجواب دادن به سوالات عموم افراد حتی اونایی که مثل من عضو نیستن وحالا حتما عضو میشن رو ندیدم وبراتون خوشبختی وسعادت در این دنیا و آخرت رو ازخداوند خواستارم /

    پاسخ:
    سلام داداش. متشکرم. انجام وظیفه س
    سلام نمیدونم چرا این روزا هرچی بخوام چیزی دانلود کنم  این عبارت میاد بعد وقتتی میرم میبینم حدود شصت هزار تومن پول میخواد . عبارته اینه: { اینترنت دانلود منیجر 15 روز است که ثبت نام نشده .درحال بستنIDM
  • رامین پوریوسف
  • سلام رمز نرم افزار درست نیست 
    پاسخ:
    سلام
    رمز مشکلی نداره!
  • امین رهبر
  • سلام و خسته نباشید . میخواستم بگم سرعت دانلود فایلهای بیان فوق العاده پایین اومده البته نمیدونم شما متوجه شدید یا نه نوسان داره . اگه میشه پشتیبانی ایمیل بدید تا این مشکل را رفع کند . الان یه 3 روزیه فایلاتون سرعتش خیلی پایینه .
  • مهندس محسن
  • سلام میشه فایل اموزشی برای استفادش بزارید برای من موقع اموزش خطا ویندوز میده
    اقا دمتون گرم ولی این برنامه لود نمیشه چیکارش کنیم........ دو ساعت داره میگذره هنوز نصبش کامل نشده.........چن دقیقه اولش خوب پیش رفت ولی بعدش دیگر وایساد......


    مشکل از کجاست و چیکارش کنیم؟؟؟ مرسی از سایت خوبتون

    منتظر جوابم
    پاسخ:
    نمیدونم مشکل از کجاست ولی تا حالا مشکلی از خود نرم افزار گزارش نشده.در یک سیستم دیگه امتحان کنید
    سلام

    سایت شما بسیار عالیه
    نرم افزارهایی که در بقیه جاها به سختی گیر میاد در سایت شما به راحتی قابل دانلود هستش

    با تشکر
    سلام.بلاگ خوبی دارین<strong>اگر خواستین می تونم نویــــــــــــســــــــــنـــــــــدهـــــــــــ باشـــــــــــم.مازیار عارفیــــــــــــــــ نژاــــــــد
    با سلام و عرض ادب به خدمت مدیر سایت لطفا راهنمایی کند که من همه کارو انجام دادم الان نرم افزارو اجرا کردم از من مشخصات کامل میخواد passwordو verify password
    راهنمایی کنید لطفاا با تشکر
    باسلام مجدد به خدمت مدیر محترم سایت تورو جون خودت سری به این پیامها بزن و جوب مارا بده تو کف جواب موندیم
    پاسخ:
    سلام. ببخشید. مدتی بود مشغولیات اجازه نمیداد. چشم حتما
    با سلام مجدد خواهش مدیر مهربون و عرض ادب من نرم افزار7speed reding2014را دانلود کردم از من مشخصات و passwordو verify password میخواد لطفا راهنمایی کنید با تشکر سیستم عاملم هم 8است با تشکر از راهنماییتون
    پاسخ:
    سلام.لطف دارید. سریال برنامه در فایل SERIAL.txt موجود است
    سلام
    ممنون از برنامه عالیتون
    اگه میشه طریقه ساخت تالار فکری رو که چند سالی هم رو حرف هست رو برامون بگید چه شکلیه و اصلا چی هست؟

    سلام ... ببخشید برای بازشدن این نرم افزار وسایر نرم افزار های موجود در این سایت چه برنامه ها یا نرم افزارهای کاربردی باید روی سیستم نصب باشه؟؟؟ من نرم افزار دکترکاواشیما وهمین نرم افزار رو که دانلود کردم هیچ کدوم اصلا بالا نمیان... دوستان یامدیر اگه جواب بدین ممنون میشم ... از طریق جیمیل هم اگه دوستان مایل بودن کمکم کنن بازم  ممنون میشم Omidvar5229@gmail.com

    سلام لطف کنید نسخه 2016 این برنامه رو بزارید ممنون
    سلام
    آقا دست شما درد نکنه و خدا خیرتون بده. من صلوات ها رو تقدیم صاحبمون و حجت خدا روی زمین، حضرت مهدی علیه السلام کردم.
    موفق باشید
    سلام
    در اجرای تمرینات داخل نرم افزار پیغام Could not load activity دارم.؟؟؟؟!!!!!!!
    سلام.
    من موقعی که میخوام فایل ها را اکسترکت کنم ارور میده . میگه فضای بیشتری نیازه.. چقدر فضا نیاز داره ؟؟
    ممنون
    سلام و خسته نباشید
    میخواستم بپرسم که محتویات نرم افزار تاتات(نسخه پیشرفته)  شامل محتویات نرم افزار 7speed reading  میشه یا نه 
                                         خیلی ممنون
    سلام
    بی زحت نسخه ۲۰۱۶ این نرم افزار با نام cxوex را هم بگذارید.
    سلام 
    مطمئنید که کد فایل فشرده برای هر سه تا part هستش بخدا من هر کاری میکنم 3و part2اکسترکت نمیشه. خواهشا جواب بدید
    خیلی ممنووووووووووووون 
    مرسی
    مرسی مرسی مرسی مرسی 
    اجرکم عندا...
    سلام
    رمز قسمت 2 و 3 صحیح نمی باشد 
    پاسخ:
    سلام. مشکلی ندارد
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    سلام نسخه جدید رو نمیذارین؟
    سلام در قسمت standard warm up  بخش 2  هرچقدر روی start کلید می کنم اتفاقی نمی افته !  لطفا کمک کنید.
    پاسخ:
    سلام. ظاهرا مشکل خود نرم افزاره متاسفانه!
    با عرض سلام و خسته نباشید با این وبلاگ خوبتون یه سوال داشتم:
    نرم افزار نصب کردم همه چی درسته فقط می نویسه ایمیل درست وارد نشده ولی من درست وارد می کنم.
    و در ضمن من وصل به اینترنت نیستم مشکل از اینجا نیست؟؟
    سلام من نرم افزار رو قبلا نصب میکردم و رمز رو وارد میکردم الان یه چند وقتیه رمز رو ازم نمیخواد موقع نصب کردن باید چیکار کنم
    سلام
    عرض تسلیت شهادت امام هادی علیه السلام
    امروز نرم افزار رو نصب کردم و مراحل انجام شد
    وارد نرم افزار هم میشه ولی دو مشکل
    اول اینکه فایل پی دی اف رو نمیاره
    دوم اینکه اصلا تمرینها نمیاد و فقط فیلمهاش هس
    باید کاری انجام بدم؟
    سلام  برادر
    نرم افزار کار نمیکنه
    از کار افتاده؟
    متن فارسی رو وارد کردم ولی کار نمیکنه
    salam.khaste nabashid
    qesmate warm up baraye man baz nmishe asn.dalilesh chie??
    پاسخ:
    سلام. ظاهرا این نسخه این مشکلات را با خودش داره!
    سلام علیک
    این روز ها شاید کمترین سایت ها میان برای رضای خدا و صلولتی مطالبی قار بدن که در ره رش  و نمو بچه های این سرزمین باشه خدا اجر و پاداشتون رو بد.
    باسلام وممنون ازاینکه همچین فایل های ارزشمندی رو برا عموم قرار دادید .من این دوره ها رو باصرف هزینه ووقت طی کردم خیلی بدرد بخور بود ولی بدلیل مشغله کاری نتونستم ادامه بدم همیشه دنبال همچین چیزی بودم ان شاءالله یک دردنیا وصد در آخرت نصیبتان گردد.درضمن حرکت جالبی بود هزینه دانلودش یک صلوات.اللهم عجل لولیک الفرج
    دوستانی که نصب میکنید قبلش باید adobe flash player رو نصب کنید 
    سلام
    آیا دانلود این نرم افزار مشکل شرعی ندارد؟؟؟؟
    وقت بخیر 
    ممنون از مطالب فوق العادتون. من تازه میخوام تکنیکهای تندخوانی رو شروع کنم و فرصتم محدوده. میخواستم بدونم خودتون کدوم یکی از نرم افزارهایی رو که زحمت قراردادنشون رو کشیدین توصیه میکنین برای سریعتر نتیجه گرفتن؟ هدفم تندخوانی انگلیسیه و  الان حدود 200wpm تا150  هستم

    سلام و روزتون بخیر، نرم افزار رو هر کاری میکنم نصب نمیشه. میگه سی دی بزارید تو دستگاه. نرم افزار دکتر کاواشیما رو هم نتونستم نصب کنم. راهنمایی کنید لطفا

     

  • علی طادی بنی
  • با سلام ممنون از زحمات شما نرم افزار را نصب کردم ولی وقتی تمرینات را باز میکنم در تمام تمرینات لوگوی F مانندی باز میشه و تمرینات ظاهر نمیشوند راه حل چیست ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    طبقه بندی موضوعی
    آخرین نظرات